وطن من افغانستان
وطن من افغانستان
بدون شرح
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, توسط محمد حسن & محسن |

چست وچابک ، شادوخندان گردش یک روزشیرین

 ببرم ازیادهیاهوی کلاس بین دوستان بزنم لاف زیاد

 خنده ی ماکرکندگوش فلک

 دختران چقدرمی خندند ومن درآن میان سخنگوی تمام .

 ناگهان…! ناگهان

 - آهای تو؟! توکه اون وسط نشسته ای وبیشترازهمه فک میزنی ! بیا اینجا ببینم !

 - سلام  . بله سرکار،امری داشتین؟!

 - خفه شوافغانی برای من لفظ قلم حرف نزن!

 - !!!…مشکلی پیش اومده سرکار؟

 - کارت داری که اینجوری میگی میخندی؟

 - کارت شناسایی ؟! نه ندارم ولی پاسپورت دارم

 - پاسپورت ! بده ببینم

 - چشم (جیب شلوار..جیب پیراهن..جیب چپ..جیب راست..ای وای جیب کت

 - شرمنده سرکار همراهم نیست.

 - چی! همراهت نیست ؟ بگردینش !

 - چیکارمی کنین؟

 - خفه شو

 - قربان چیزی نداره

 - راه بیوفت

 - کجا؟

 - مهمونی !

 - این چیه ؟ چرادستمو میبندین ؟

 - گفتم خفه شو حرف نزن

 پیش چشمان خلایق- صدای شکستن روحی به وضوح شنیده شد.

آه پدر ، مادر ; کی مقصر است ؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: